El que no diuen els profes- Montse Hernández

 








La Montse és tutora de 4tA i professora de llengua castellana a 4t d'ESO.


  • Quin dia és el teu aniversari?
          El meu aniversari és el 2 de juny.

  • El teu menjar preferit?
          M'agraden molt les "migas" i la lassanya de la meva mare.

  • Quina és la teva pel·lícula preferida? I la sèrie? 
         La meva sèrie preferida és Outlander,  i la meva pel·lícula preferida és "Los puentes de Madison County".

  • Quin tipus de música escoltes?
         M'agrada la música clàssica, el pop, i en general m'agrada escoltar molta música.

  • Una experiència molt vergonyosa que t'ha passat?
         No és vergonyosa, però quan vivia a Itàlia no em podien contractar perquè no tenia un contracte d'estància.

  • Quin professor et cau millor? I per què?
         L'Esther López , ja que tinc molta afinitat amb ella.

  • Estat Civil?
          Divorciada

  • Amb quin professor te n'aniries de festa?
         Amb l'Esther, la Celia, l'Encarna...  M'aniria de festa amb molts dels meus companys.

  • Cocktail preferit?
         M'agrada el gintònic o el vi. 


      
        


Comentaris