Recentment, hem realitzat una enquesta a l'Institut Arraona per conèixer els somnis i les aspiracions dels alumnes respecte al seu futur professional. Els resultats obtinguts reflecteixen una gran varietat d'interessos i metes.



Entre les respostes més destacades, ens trobem amb una diversitat sorprenent d'opcions. Alguns alumnes han expressat el seu desig de convertir-se en astronautes, amb ganes d'explorar l'immens i misteriós univers. Aquests joves visionaris anhelen emprendre aventures còsmiques i contribuir a l'avanç de la ciència i l'exploració espacial.





D'altra banda, diversos estudiants han manifestat el seu interès a seguir carreres en enginyeria. Aquests individus s'imaginen dissenyant i construint invents innovadors per l’avenç del nostre món en constant evolució. 





Resulta igualment inspirador veure com alguns alumnes senzillament desitgen ser "feliços". Aquesta resposta, tot i semblar senzilla, ens convida a reflexionar sobre la importància de la satisfacció personal i el benestar emocional a les nostres vides. Aquests joves aspiren a construir una vida plena i equilibrada, buscant la felicitat en totes les seves facetes.





Pel que fa a les respostes més sorprenents i provocadores, alguns estudiants han mencionat les seves aspiracions de ser actors. El seu desig d'interpretar diferents papers i emocions en els escenaris, i portar alegria i entreteniment a les audiències, evidencia la seva passió per l'art dramàtic.





Tanmateix, cal destacar que també hem trobat respostes que, encara que poden generar controvèrsia, mostren la diversitat d'interessos i perspectives a l'institut. Alguns alumnes han mencionat l'aspiració de ser proxenetes. Aquestes respostes ens recorden la importància de fomentar un diàleg obert i una educació inclusiva per abordar aquests temes delicats i ajudar els joves a comprendre el valor de les eleccions ètiques i el respecte cap a ells mateixos i els altres.




Comentaris