QUÈ PENSEN ELS ALUMNES DE L’ARRAONA DE L’EXPERIMENTACIÓ ANIMAL?

En aquesta publicació comentarem els resultats d’una enquesta que hem fet als alumnes de l’Arraona sobre l’experimentació animal.

Primer, hem preguntat sobre que era l'experimentació animal per a ells. Veiem que el 87% sap exactament el que és. En canvi, hi ha un 13% d’alumnes que no saben del que tracta l’experimentació animal i creuen que aquest procés no està controlat per experts. Cap alumne pensa que l’experimentació animal no és dolorosa i els animals no ho passen malament.

Hi ha un 75% dels alumnes de l'Arraona que no estan d'acord en el fet que empreses de cosmètica facin proves dels seus productes amb animals. Però hi ha un 25% que sí que estan d’acord.

En la següent pregunta, els hi hem preguntat als alumnes de l’Arraona quines són les marques de cosmètica que solen utilitzar al seu dia a dia, i a dins de les opcions que els hi hem donat hi ha algunes empreses que fan servir l’experimentació animal per crear els seus productes. En el resultat, podem veure que les marques més utilitzades són Dove i Nivea, amb un 50% cadascuna. Aquestes dues marques no fan servir l’experimentació animal. Després, podem veure que Garnier té un 40,9% d’alumnes que l’utilitzen, i aquesta marca si que experimenta amb animals. A continuació, podem observar com L’Oreal i Mayelline són les següents més utilitzades, amb un 36,4%. L’Oreal experimenta amb animals, en canvi, Maybelline no. En conclusió, les marques més utilitzades no fan servir el mètode de l’experimentació animal, encara que sí que hi ha algunes que sí que ho fan servir.
 


Hem pogut veure que el 55% dels alumnes de l’Arraona els hi importa que les marques que consumeixen experimenten amb animals. Aquesta és la pregunta on els resultats han estat més igualats.

Hem vist que hi ha un 55% de l’alumnat de l’Institut Arraona no sabia el que era i no tenia en compte si la marca del producte experimenta amb animals, un 35% dels alumnes li és igual que la marca del producte que compren experimenta amb animals i un 10% de l’alumnat si mira si la marca del producte experimenta amb animals.

Finalment, hem preguntat si saben el que significa els símbols que indiquen que un producte és lliure d'experimentació animal. El 85% ha encertat, el 10% es pensen que només experimenten en conills i el 5% es pensa que quan surten els símbols vol dir que sí que han experimentat.









Comentaris